Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198056534664/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig
Vad är ditt discord namn? PetterssoNN #5870
Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2000
Berätta om din karaktär. Yousef Hamodi 20 år lyckades fly krig i syrien med hjälp av trafficking vid 14 års ålder men lever nu i sverige, tänkte gå in i drogbrancshen eftersom han måste finnansiera sitt eget beroende och känna sig en i gänget han va soldat för islamiska staten som barn, rätt så laid-back men osäker som människa, kass på ljuga
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vet en del om de kriminella så tror jag kan använda det bra på servern
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för rp är generellt roligt som fan och att jag är mogen
Hur hittade du Multistaden? fivem
Vad har du för mål med ditt rollspel? bli med i gäng o skapa feta scenarion
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig
Vad är ditt discord namn? PetterssoNN #5870
Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2000
Berätta om din karaktär. Yousef Hamodi 20 år lyckades fly krig i syrien med hjälp av trafficking vid 14 års ålder men lever nu i sverige, tänkte gå in i drogbrancshen eftersom han måste finnansiera sitt eget beroende och känna sig en i gänget han va soldat för islamiska staten som barn, rätt så laid-back men osäker som människa, kass på ljuga
Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vet en del om de kriminella så tror jag kan använda det bra på servern
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för rp är generellt roligt som fan och att jag är mogen
Hur hittade du Multistaden? fivem
Vad har du för mål med ditt rollspel? bli med i gäng o skapa feta scenarion
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej