Accepterad ludde0011 | Medlem ansökning [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ludde0011

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198314601090/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? ludde#3489

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär kan vara väldigt aggressiv men också vara lugn i vissa tillfällen. Han beter sig ansvarsfullt. Han har även en bror som är äldre än honom. Han har han varit med i hela sitt liv och de har lärt varandra mycket. De hänger ihop hela tiden. Colin Jakobsson har alltid varit åt det kriminella hållet för har levt i fattigdom med en pappa vars det enda han hade var en fin motorcykel. Därför har Colin även ett stort intresse i motorcyklar vilket gör att han alltid har velat leda ett motorcykelgäng. Colin är väldigt svårövertalad och står alltid för det han har gjort. Ingen kan säga vad han ska göra utan det är alltid han som bestämmer själv. Han vet vad han ska göra och går alltid för det, ingen kan förändra Colins beslut. Dock är han väldigt skadeglad och älskar att se folk skada sig, till och med dö. Han bryr sig inte vad folk tycker utan går alltid för det han tycker. Hans bror är likadan vars namn är Pablo. Colin fick sin första motorcykel när han var 12 år gammal och började dricka sprit vid 14 ård åldern. Han har alltid varit en ledare i hans ögon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att den verkar ha en väldigt rolig och stor gemenskap som jag vill bli en del av och jag vill vara del och bidra till RPn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidra med realistiskt och roligt RP då jag är ganska social men och seriös när det kommer till RPt. Jag kan alltså bidra i många olika typer av scvenarion och bli en del av communityt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska få för sin egen vinst i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Genom FiveM

Tillbaka