Accepterad Ludde00 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde00

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: Ludde00

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198380224265/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Hansson

Vad är ditt discord namn? Ludde#2420

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Larsson och är uppväxt med en trevlig och bra familj som dessvärre har gått bort. Han är väldigt snäll och omtänksam mot alla nära vänner men när det kommer till droger så kan han bli jävligt förbannad då en av hans närmaste vänner dog av överdos. Ett annat intresse som är hos Bosse är kläder. Han gillar att klä sig väldigt praktiskt och snyggt. Han tycker att man skall se bra ut. Inte gå runt i illaluktande, smutsiga mjukiskläder t.ex.
Bosse har ett stort intresse i utryckningstjänsterna. Hans farbror jobbade som polis och hans far inom Ambulansen. Han har lärt sig otroligt mycket om hur man agerar och beter sig som de båda tjänsterna. Bosse lever ensam och försöker konstant leta efter ett jobb. Helst inom utryckningsarbeterna.
När han var liten blev han oftast lätt mobbad av några personer på skolan men då har alltid han farbror funnits där för honom.
Både Bosse och hans farbror älskade fordon och Bosse ville träffa honom nästan varje dag
för att han ville kolla igenom hans motorcyklar och bilar.
Bosse är nu 26 år och lever ett normalt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? På grund av de erfarenheterna jag har inom RP, jag kommer bidra med mycket socialt och realistiskt RP. Jag vet hur man agerar och beter sig, kan alla ingame regler. Jag tänker alltid på sunt förnuft. Jag tänker alltid på vad som är verklighetstroget, alltså så kör jag inte i 200 km/h i staden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på Multistaden på grund av att det verkar som en väldigt social och realistisk server där alla beter sig som dem ska med mycket spelare.

Hur många timmar har du på FiveM? 330 timmar på detta kontot, sammanlagt 500 med båda.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden på server listan och att många hade discord länken som status. Verkar som att många gillar den vilket gör att det vore vara något för mig.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, följer alltid reglerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte direkt, är öppen för att köra på denna så länge som det går.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka