Accepterad Ludde00 | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde00

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: Ludde00

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198380224265/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ye

Vad är din discord tagg? Ludde#2420

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Förmodligen för att vi slog ner han, men vi gjorde det av en anledning som jag berättar under denna frågan. Men förmodligen för att vi gjorde honom medvetslös.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis gick runt, vi är ganska gamla så vi hostar lite då och då, vi kan inte hjälpa det. Och då kom två andra som blev jätte arga och sa "om ni hostar någon gång mer så kommer vi slå ner er". Då sa vi att vi inte kunde hjälpa det och hostade igen. Därmed så slog dem båda oss tills iallafall jag ahde väldigt lite liv kvar tills jag blev medvetslös. Därmed slog vi tillbaka och slog ner en. Sedan blev vi båda bannade för RDM. Det var direkt inte vi som började.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig är denna bannen felaktig då som ni såg att jag berättade över så var det egentligen dem som RDMade. Inte vi, Om jag hade fått ett slag till så hade jag blivit medvetslös. Det kallas "självförsvar"!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en innan där jag RPade barn, visst. Som jag ser nu så är det väldigt mycket barn och det är väldigt störande. Men enligt mig så RPade jag bra på det och lallade ingenting.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Förmodligen inte slått någonting och låtit dem göra mig medvetslös vid detta fallet...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nja, inte direkt. Jag gjorde ju helt rätt och använde mig av självförsvar. Denna staffen båda läsa på innan han bannar folk höger och vänster för att han inte överlever.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka