Accepterad ludde svensson | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde svensson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Svensson

Vad är ditt discord namn? gingerwithsoul09

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gunnar Andersson 28

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, schysst, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag är 28 år gammal och heter Gunnar, under min uppväxt så var det väldigt svårt för min pappa drack och brukade ta hem tjejer från utekvällar när mamma fortfarande var hemma. Jag hade vänner men hamnade rätt snabbt i fel umgänge där kompisar rökte på och drack väldigt mycket, det är vad jag och senare började göra. Karaktären har fortfarande problem vilket också ledde till att han hamnade i fel umgänge som äldre också men med tyngre och sämre saker, som att handla med vapen och andra dåliga saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en lojal och kanske till och med rolig karaktär att va med och jag kan även få stor tillit till människor ganska snabbt där man håller hemligheter och andra saker säkra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska göra som man själv vill utan att man ska tänka på de personer som är runt omkring en också. Man behöver inte alltid gå ut ur en situation på sitt egna vis alltid.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej. Har alltid haft det kul och försökt vara en lugn karaktär i många servrar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? provokationer, rasism, nazism, toxicitet, personangrepp, respekt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att rollspela och gillar att möta nya och roliga personer att va med.

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Sen behöver du utveckla på frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Kan du ge exempel på några av serverns regler?

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka