Nekad Ludde-Leo | Medlem ansökning (gaywi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde-Leo

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199431292505/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? luddeleo10#3551

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl svensson och är halv svensk och halv finsk och är ny till stan för att han var tvungen att fly från sitt förra land på grund av pengar problem och hoppas på att tjäna bättre här, han kom hit utan familj och vänner med hopp av att träffa nya vänner här. I hans förra stad va han polis under några veckor för att testa hur det va att va polis och han gillade det men kunde inte jobba kvar där för att hans ända vänner var kriminella och skulle inte gilla att han va polis så han flydde, men nu ska han försöka bli polis på nytt igen i den här staden kommer han lyckas? det vet ingen. Han är född första februari år 2000 i Finland men har bott i Sverige hela sitt liv. Han har väldigt stort intresse av motorcyklar och vill hjärna köpa en när han har råd, han gillar också att träna väldigt mycket. på hans fritid tycker han om att hänga med kompisar och att åka motorcykel på somrarna brukar han sommar jobba för att tjäna pengar till en motorcykel. När han var liten bodde han med sin pappa och sin bror för att hans mammas sida lämnade dom och flyttade tillbaka till Finland, och hans pappa dog när han bara var 10 år, så han och hans bror fick hamna i olika familjer och de har inte än hittat varandra men det kanske dom gör i framtiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag vill köra på en seriös och bra server med bra spelar och bra Staffs och såklart på en server med bra ägare, känner också några som kör där som tycker jag borde passa in på unive. Jag kommer bidra med att köra så bra RP som jag kan och bidra med att följa alla regler och villkor och göra som man ska för att alla ska tycka att det är kul att spela på unive.
Alla andra servers jag har kört på har jag inte kunnat skriva i twt så det är också en anledning vrf jag vill spela på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att följa alla regler och villkor och att köra så bra RP jag kan för att alla folk ska tycka att unive är en bra och rolig server att köra på. Jag brukar köra rp nästan varje dag så kan ganska mycket om RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att båda personerna i ett scenario kan vinna, för att det ska va kul för båda och inte bara för en.

Hur hittade du Unive? hittade unive på tik tok och tyckte att det verka som en bra server med bra spelare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka