Nekad Ludde-Leo | Medlem ansökning (gaywi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde-Leo

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199431292505/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? luddeleo10 #3551

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska va 20 år och va från Sverige. Jag tror jag ska döpa han till Karl eller nånting sånt. Min gubbe kommer inte ha någon familj vad han vet om kanske har han någon bort glömd familj. Min gubbe är väldigt modig och blir inte lätt sårad. Min gubbe gillar att köra bil och så har han väldigt stort intresse av poliser och vill gärna bli en.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vill spela på en seriös server och spela med folk som vet vad rp är.
Kommer själv köra den bästa rp någonsin jag kan om jag kommer in på servern. Det är en dröm att få komma in i servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att köra seriöst och göra bra rp för att alla ska tycka att det är kul att köra på servern och så att fler person går med i servern. Min gubbe kommer att försöka få jobb hos polisen, och försöka hjälpa alla som behöver hjälp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska köra så att dom andra i scenariot ska ha en chans och att man tillexempel inte dödar dom direkt, och låter dom ha en chans att fly

Hur hittade du Unive? hittade unive på tik tok och tyckte att det verka som en bra server med bra spelare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka