Accepterad Ludde | Ban överklagan [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde..

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Ludde

Länk till din steam profil: pudde123 1063455055

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: pudde123

Vad är din discord tagg? pac_knigt #2403

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? connection rejected by server: du har blivit permanent avstängd för: rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde inget. så jag vet it jag har klipp på de. de är mitt bevis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi fik skjuts av en kille och sen när vi var framme så undra jag om jag kunde få skjuts till bärgaren och sen så bestämde vi vem som skulle sita fram. och den som satt fram skulle suga av han och då sa min kompis att han skulle suga av han men han ville it göra de i bilen så han gick till et anat stele och så slog hann ner honom för han ville it egentligen suga av han. jag har klipp på de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag bara va där och titta på och när han har slått ner han så kom jag dit och sa att jag skulle dra nu

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inga anan bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte va me mina kompisar

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag gjorde inget. men ja de kommer ja.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka