Nekad Ludde Ba | Medlem ansökning [Maxkillerbree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde Ba

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde Karlsson

Vad är ditt discord namn? Ludde Ba#1908

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jocke Eriksson han är 23 år gammal han har en fru och ett barn en hund hans fru heter lena och barnet heter alexander, jocke han kommer från södra sverige han har alltid haft ett intesse med motorer och bilar han har en stor dröm att kunna komma med i brandkåren då hans pappa var med i brandkåren jocke hade en bra uppväxt han gjorde allt han skulle i skolan han hjälpte alltid hemma han ställde upp var aldrig i bråk men sen när pappan gick bort i ett larm som brandkåren hade så förlora jocke sin pappa i 17år åldern han tycker om att hjälpa folk så alla mår bra han ställer alltid upp han hjälper om någon behöver hjälp han har aldrig röt narkotika och kommer aldrig att göra det för han sa jag kommer ångra det så mycket jag kommer aldrig förlåta sig själv eller sin familj för det just nu har en stor drön det är att gå med räddningstjänsten och kunna hjälpa och skydda folk för att alla ska kunna leva glad och lyckliga

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mycket till servern jag har spelat fivem tidigare vart båda lite alla möjliga yrken och vet hur man spelar man kör för skoj skulle alla ha roligt ingen ska vara utanför jag skulle bidra med att jag kommer positivt på servern alltid ställa upp om det behövs och jag vill att alla ska ha det roligt jag spelar för att ha roligt skaffa nya vänner och se till så alla andra mår bra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man skall inte alltid gå för vinst du måste själv förlora båda måste ha roligt du ska inte bara gå för egen vinst det funkar inte så man kan inte få hur man själv vill det till alla ska ha roligt

Hur hittade du Unive? via min polare som gav mig tips vid server som nu spelar på den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka