Nekad Ludde | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludde111

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad heter du på discord? Ludde #7646

Ange ditt födelsedatum 20 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Varje dag minst 5-6 timmar. Jag brukar komma hem runt 15:00 och spelar sedan till ca 22:00. Men på helger så brukar jag kunna spela mycket mer. Jag brukar kunna spela runt 06,00 till typ 4-5 på natten. Och ibland tidigare än 18:00 detta beror på om jag gör något eller inte.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Innan har jag varit inne på unive och lirat lite oseriöst men sedan när mina kompisar började köra seriöst så började jag också med det. Jag gick med i juni förra året och sedan det har jag börjat köra mer seriöst. har jag börjat köra seriöst. Jag har lärt känna många personer på unive och jag älskar att ta del av unives Community. Och jag kommer inte sluta spela eller byta server heller. detta är den enda server som jag kör på.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har aldrig vart bannad

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. jag kommer att göra allt i min makt för att förhindra lallare från att förstöra för dom som faktiskt vill utveckla eller ha det roligt när de RP:ar och ha roligt. Jag kommer varje dag i minst 5 timmar kämpa hårt för att hålla utsikt efter dom som bryter mot regler. Men man ska inte heller bara tänka på att banna och kicka de som bryter mot regler. Jag kommer att ta reports IG och hjälpa folk som behöver hjälp. Allt från att de behöver /skin till att de behöver nycklar till sitt jobb till exempel. Jag kommer att hjälpa alla som tycks behöva hjälp. Både med saker de själva behöver hjälp med men också lallare som förstör för alla och som alla behöver hjälp med.

Varför vill du bli servervakt på servern? ag tycker att jag ska bli servervakt då jag varje dag kommer att vara inne. Jag kommer att vara skarpsynt och hålla koll på andra. När jag har tråkigt och inte orkar RP:a. Så kan man sätta sig i Noclip och hålla ordning på servern och kolla så att alla sköter sig. Jag kommer att i minst 5 timmar om dagen vara inne och kämpa stenhårt för att förhindra regelbrytare. Jag vill hjälpa andra och alltid vara trevlig. Jag kommer att som sagt göra allt i min makt för att hjälpa andra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är när man använder sina tillgångar till perms på ett sätt som gynnar dig och din framgång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka