Accepterad LUDDEㅤ | Medlem ansökning [Truckspotter] [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LUDDE

Erfaren Medlem
Meddelanden
12,870
Reaction score
1,427
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? LUDDE#1650

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2009

Berätta om din karaktär. Jag har rpat på Anders Kristensson i över 2 år nu, Anders är en väldigt unik person som ständigt arbetat inom det polisiära området. Anders har alltid tyckt om att hjälpa andra och därför har han ända sen han var liten drömt om att lyckas bli Polisintendent. Anders nådde sitt mål för någon månad sedan men sen utvisades han från staden under en anpassad tid vilket ledde till att han misste sitt underbara jobb. Anders föräldrar fanns alltid där för honom under hans uppväxt, hans uppväxt var inte något speciellt utan han hade en standard normal uppväxt här i Sverige.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har ju varit Helper, MA och Mod tidigare men inom just rpn kan jag bidra med rolig, unik, ny, uppskattad, utvecklad, opartisk RP. Jag strävar ju jämnt så gott jag kan för att rpn ska vara kul för bägge parter och att alla ska ha en trevlig tid när dom rpar på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela inte bara för att du ska vinna i ett scenario utan tänk på att sträva efter att motparten också ska ha det roligt under ett scenario. Var t.ex. inte självisk utan tänk på andra också.

Hur hittade du Unive? Har spelat här sedan 2021.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka