Nekad LUDDEㅤ | Ban Överklagan[Tornkvist1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LUDDE

Erfaren Medlem
Meddelanden
12,870
Reaction score
1,427
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/ludde_is_a_god/

Ditt Hex-ID: 110000147bf4017

Vad är din discord tagg? LUDDE#1650

Vem var det som bannade dig? Tornkvist

Hur lång tid var din ban? 16 dagar (vill nämna att dessa 2 bans som lagts dem senaste 3 månaderna var felaktiga och jag blev unbannad direkt då jag inte var inblandad)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 4EE51FB9-DD5A-4104-A8E0-14B23D90219C.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag revivade i ett ”scenario”. Och anledning till varför jag gjorde detta är för att dessa grabbarna som jag försökte ha en social rp med kom helt enkelt fram till mig med pistol helt utan anledning och bara slog till mig i huvudet. Jag var ute efter att bägge parter skulle få ha ett roligt scenario tillsammans och när min kollega då bar ned mig och checkade puls osv och den var normal så valde jag tyvärr att reviva då jag ansåg att man inte dör av ett slag i huvudet med en glock irl och dessutom när jag hade bra puls och andning. Förstår dock till 500000% varför ni valde att banna och jag respekterar det fullt ut, som en Fr. Mod bör jag veta bättre och jag bör ha förmågan att tänka efter innan jag gör saker men nu gjorde jag inte det av någon cp störd anledning och jag ångrar det så jävla mycket. Jag är liksom 09a med ADHD och tar medicin för att kunna ”bete mig” och för att kunna göra sånna här saker som att spela utan att rå dampa och inte tänka efter minsta lilla. Men ibland räcker inte medicinen och då tar jag sånna här dumma val och det blir dumma onödiga saker av det. I slutändan vet jag alltid vad jag gjort för fel och ångrar mig otroligt mycket och försöker alltid göra mitt bästa för att visa att jag ångrar vad jag har gjort och att det inte ska upprepas. Jag har inte blivit bannad på 2 år och lite trist att jag blir av med precis ALLT, mina vänner, kollegor, alla härliga medlemmar på Unive och mycket mer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt och gjorde Polis arbete så får jag ett pm av Tornkvist att hoppa support. Vi satt i support och jag gjorde mitt bästa för att förklara så utförligt jag kunde men det var väldigt svårt när det satt 5 pers som gapa och skrek på mig och bara stressade sönder mig och som dessutom gjorde narr av mig i icke medlems chatten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ansåg då att det inte var fel utan endast logiskt, men om jag nu blivit bannad för det så bör det ju vara jag som gjort fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg, blev bannad för 2 år sedan sist.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva en /m till personen och säga hur jag kände om scenariot och frågat om vi ksk t.ex. kunde gjort om då det inte blev roligt överhuvudtaget för bägge parter. Jag hade dessutom kunnat försöka tänka 3x extra innan jag gör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte vara så dum och ta inte förhastade beslut. Och tänk efter på vad du gör innan du gör något för det kan sluta i det värsta tänkbara. Kommer även be om ursäkt till samtliga som var delaktiga på scenariot och jag har redan bett om ursäkt till staffsen i pm då detta var dukt gjort av mig och jag anser inte att det är rätt att jag slösar på deras tid pga jag gjort denna jävla skiten, jag ångrar detta så mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

LUDDE, du måste förstå att scenariot blev väldigt dåligt för alla. Det blev tråkigt för de kriminella och det är ett rejält stort regelbrott du utför. Därför kommer jag neka nu, gör en ny överklagan om någon dag igen mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka