Nekad LUDDEㅤ | Ban Överklagan [Tornkvist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LUDDE

Erfaren Medlem
Meddelanden
12,874
Reaction score
1,427
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199163981847/

Ditt Hex-ID: 110000147bf4017

Vad är din discord tagg? LUDDE#1650

Vem var det som bannade dig? Tornkvist

Hur lång tid var din ban? 16 Dagar men vill dock nämna att vad jag fått höra så är bantiden beronde på hur många bans du fått inom 3 månader, dessa 2 bans som jag har registrerade på mig är bägge felaktiga då jag blev felaktigt bannad.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det hoppar några grabbar i support som anser att jag har abusat min roll som Servervakt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt och jobbade och planerade förfullt för framtiden inom Polismyndigheten och för medlemmarna på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Anledningen till att det blev fel från första början är för att dem kriminella inte kunde göra ett scenario som skulle vara roligt för bägge parter utan bara slog till mig i huvudet med en glock och sen skulle åka med mig därifrån. Dessutom så har jag ingen aning om hur det är "failrp" och "NLR"? Dom två anledningarna bara kom från ingenstans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev senast bannad för 2 år sedan (2021)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte blivit så irriterad på deras sätt att rpa på och istället skicka in en report eller en /help.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag erbjöd att göra om scenariot istället för att alla skulle vara arga på varandra, för dem var endast ute efter att få mina roller dragna och det var ganska uppenbart när dom sen satt i icke medlems chatten och hånade mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Oavsett vad de kriminella gör har du inte rätten att gå och revivea. Inte så svårt att inse vad man gjort fel och inte lägga skulden på andra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka