Accepterad Ludd | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludd

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198963051504/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig Bengtsson

Vad är ditt discord namn? Ludd#8285

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år gammal och föddes i Norrbotten han flyttade därifrån tidig ålder till Norrköping. Han har en lillasyster, en bror, en mamma och en pappa. Intressen: jaga, gymma och fordon. Att han gillar att jaga har han fått från sitt liv i Norrbotten och gymma och fordon har han fått från livet i Norrköping tack vara hans bror och hans far. han har varit mycket utomland och sett hur andra kulturer lever i världen. Så han har sett det grymma livet folk har i t.ex. Afrika. Han försöker vara den Coolaste och Modigaste men är egentligen Väldigt feg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att kunna medföra ett bra rollspel till servern och för att kunna hjälpa ny ifall det behövs att få en bra början på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den största och bästa servern med ett bra rollspel i Sverige, vad jag har hört från kompisar och sett på t.ex. youtube.

Hur hittade du Unive? En kompis visade mig det en gång och jag blev väldigt intresserad och titta mer på det på youtube och sen joinade jag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul, förbättra mitt rollspel så att det kan bli ännu bättre och skapa många kontakter så att jag får större möjligheter på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? som mål har jag väl att förbättra mitt rollspel och skapa många kontakter.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka