Nekad Luczte | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luczte

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Luczte

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas.

Lucas är 21 år gammal och kommer från Jönköping. Han växte upp där med sin familj som består av Mamma, syster och pappa.
Han har en väldigt stark relation till sin mamma och har alltid sätt upp till hennes driv och motivation i livet, både inom jobb och fritid. Lucas föräldrar separerade när han var 6 år gammal. Sedan dess har Lucas alltid bott med sin mamma och syster.
Han har bra kontakt med sin pappa men inte lika väl som med sin mor.
Han är född i Sverige men hans etnicitet är delvis Resande Romani vilket Lucas är väldigt stolt över, det kommer från hans mammas sida av släkten.

Lucas är 183cm lång, brunt hår.
Han är en väldigt energisk kille, som alltid stuckit ut mer en normalt.
Många känner honom som den bekväma grabben som alltid tjötar på. Lucas är en väldigt känslig kille på så sätt att han är har lätt att öppna upp sig och prata om saker som hänt honom, både bra och dåliga saker. Han är väldigt duktig på att lyssna och finnas där för andra människor när de behöver någon som kan finnas vid deras sida.

Lucas har alltid under sin uppväxt varit social och haft mycket vänner. Lucas har flertal väldigt närastående vänner som han umgås med regelbundet. Det dom brukar göra mest är att skruva med bilar och förståss dricka lite bärs till det.
Det är ett stort intresse Lucas har, Bilar.
Lucas studerade som fotograf på gymnasiet men gick aldrig ut sista året. Då han istället började om och studerade som bilmekaniker istället där han sedan tog examen.
ett annat intresse som ligger nära hjärtat till Lucas är Thai boxning, en typ av som Lucas har tränat i nästan två år.

Lucas kämpar hårt för sina mål och nu när familjen ska flytta in i stan så är Lucas största mål att starta en karriär. Lucas är redo att jobba hårt för att familjen ska få en bra plats att bo på, lägenheter, bilar och kontakter runt om i staden.
Han vill skaffa sig nya vänner i staden och kunna känna sig som hemma.

När det kommer till yrken så är Lucas väldigt handlingskraftigt, ansvarsfull och har bra samarbetsförmåga.
Lucas har tidigare jobbat som truckförare på två olika lager och även kört transport/budbil.

Lucas har även en partner som bor utanför staden, en person Lucas alltid kan luta sig på och spendera tid tillsammans med. En partner som funnits med sedan högstadiet.

Lucas är en ganska skötsam person och hoppas på att kunna få en bra tillit av andra personer i staden för att alla ska kunna känna sig trygga runt honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har själv varit admin på en stor server inom rp tidigare och har väl tagit med mig att det viktigaste är att man följer reglerna och inte tar något seriöst då vi alla är här för att ha en kul tid tillsammans.
Viktigt att motivera andra att hålla sig till reglerna även fast det handlar om de minsta sakerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta den andra personen vinna situationen, på ett realistiskt sätt. Har man en pistol mot huvudet så ska man inte spela tuff osv utan man ska som i verkligheten bli rädd för sitt liv. Göra vad man kan för att ta sig ur situationen på ett annat sätt än att dra fram en pistol och göra det till ett overkligt scenario. Inte alla scenarion är vinster och det måste vi alla vara medvetna om.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått reglerna, Ingen copbaiting, viktigt att inte förstöra och spela orealistiskt för att polisen ska jaga än. RDM inte starta en scene eller scenario i ett orverkligt sammanhang. Även att man inte tar information utanför spelet så som skriva och kommunicera utanför spelet för att ta det some fördel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har varit admin på en Garry's Mod server inom rp för ett par år sedan, som var väldigt aktiv. En server på drygt 80+ aktiva spelar hela dagen, en server som var vanlig rp, så som poliser, ambulanser, kriminalitet osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har bra koll på reglerna och är här för att ha kul! Jag är inte rädd för att säga ifrån om någon i spelet inte sköter sig eller inte håller sig till reglerna. Jag har bra erfrarenhet utan att spela just RP.

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24h innan en ny ansökan

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka