Accepterad luckzter | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckzter

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
28
Användarnamn: luckzter

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275457774/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ungefär 4 dar sen.

Vad är din discord tagg? luckzter.#6579

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fear rp och combatlog

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? okej de började såhär, jag var inne själv med en annan en annan person på servern och så planerade vi att träffas och ba chilla och så när vi kommer till samma plats så hotar han mig med att gå ut ur bilen och så crashade min dator och så gick jag och sket när jag kom tillbaka så var jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte men ångar mig grovt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. RP som liten när jag lyfter upp barn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kommit in derekt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja alltid komma in så fort jag kan.

Har du läst våra regler? Ja

Vad ja kan förstå enligt informationen ja mottagit så har du inte lyckats att uppfylla kravet om fearrp & i samband med de här även "combatloggat" för att slippa scenariot. Nu säger du visserligen att du gått iväg och tömt tarmen & jag väljer att lita på dig den här gången. MEN, ifall det här återupprepas så kommer andra beslut att tas.

Ditt ban överklagande har godkänts. Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka