Accepterad luckzter | Ban överklagan [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckzter

Icke Medlem
Meddelanden
260
Reaction score
28
Användarnamn: luckzter

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275457774/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: luckzter nyss.

Vad är din discord tagg? luckzter.#6579

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fail rperar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har gjort en av det dummaste sakerna på multistaden man nånsin kan göra på den bästa fiveM servern. Det började såhär, jag och Alboz och Narcos satt i samma dc och sa att jag skulle komma till mitt gäng hus när jag redan var där och så tog en av grabbarna upp gun när han sa att "vi" skulle göra business. Jag bad han såklart att ta ner gunnen för att jag var rädd och så gjorde han inte det och sen så kallade han sina kompisar utan att ta upp mobilen utan dom bara kom och var typ 10 pers och så tvingade dem mig att ta upp händerna och då gjorde jag det. Men sen så sa dem att jag ska ta ut alla tabbar i mitt gäng förådd men vi hade inga för att alla bara försvan och så sköt dem mig i hjärtat och så jag RP:A att jag var halft död och sedan spelade jag död och tydligen då så visste dem att jag inte var död och då sket dem i mig och så väntade jag tills det läkte och sedan drog.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde bil till sjukhuset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut ingen felaktig men ångrar mig groft.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. RP:a som liten och lekte hulken och bärde upp folk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja bara skriva /die

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja aldrig dragit ifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka