Nekad Luckzter. | Ban överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckzter.

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198275457774/

Ditt Hex-ID: 110000112c972ee

Vad är din discord tagg? luckzter.#0859

Vem var det som bannade dig? Moberg

Hur lång tid var din ban? En 2 dagars ban.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Skriver idiot i ooc chatten, lägg av med det! Går ut om: 1 dagar 23 timmar 42 minuter Placerad av: Moberg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var så att jag skrev "idiot" i ooc chatt och jag förstår att det kan vara lite hetts och att jag kunde löst det på bättre sätt men jag valde istället att skriva idiot i ooc chatt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis gjort ett husrån och vi misslyckades och det hände inget mer än att vi hade förhör och att vi blev intagna till fängelset jag och min gäng vice-boss. När vi väl var i fängelset behövde min kompis lämna servern för att han hade annat planerat irl. Så att jag väljer att gå och träna. När jag är påväg till stället man tränar på så möts jag upp av en väska som ligger helt fritt på marken. I den hittade jag en telefon som jag senare kunde kontakta mina vänner med för att berätta att jag är inne i fängelset. Inget händer på ungefär 5 minuter så att jag går och tränar. Det kommer in 3 killar ena killen kallar vi för abdi andra för axel och tredje för charlie. Charlie stormar in och skriker vart är min väska! Och då säger axel och abdi ingenaning och jag forsätter bara träna som att jag inte brydde mig. Sedan så vill Charlie kolla igenom alla som var inne i fängelset och då blir Abdi sur och axel för den delen och säger typ käften med dig. Och då blir Charlie rasande och börjar slå emot abdi och abdi slår tillbaka såklart. Jag säger lägg av med det ni håller på med båda två och då slår Charlie mig. Och min karaktär hetsas ju "såklart" så jag börjar slå emot Charlie jag med och sedan går axel också emot charlie. Sedan när vi hade "knockat" Charlie så får han rev när abdi håller i honom och då säger han "vad fan håller ni på med jag lever" Och då släpper abdi honom och sedan börjar charlie slå axel ifall jag minns rätt och sedan börjar springa. Alla lås i cellerna är buggade så Charlie väljer att springa egenom cellerna som man kommer ut ur fängelset men sedan blir tagen av en polis på vägen ut. Charlie forsätter att dryga och vi 3 killar som var emot charlie blev sura. Abdi och axel gick och tränade och jag gick upp där han var. Jag ville både sova men också kaxa lite. Sedan ser Axel och abdi mig så att dom väljer att gå upp och "kaxa" med mig. Axel går in i hans cell och frågar vad han håller på med och då får Charlie något ide och skriver /me låser dörren. Och då blir jag sur ooc för att det är dålig rp att han skriver att han låser en celldörr utan nycklar eller någonting. Så jag skriver i ooc chatt "hur kan du låsa utan nycklar idiot" Han forsätter att hettsa så jag går bara in i min cell och säger att jag ska sova och då blir jag bannad. https://streamable.com/183cte Här är klippet innan jag blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det både var en felaktig och ikke felaktig eftersom hur "Charlie" rp:ade så förtjänade han ett sådant ord. Men såklart kunde jag endast sagt att han var en idiot ingame så slapp jag ooc skrivandet

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror inte jag har haft en ban på unive. Endast på Multistaden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut jag hade kunnat kalla han idiot ingame istället för i ooc chatt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att jag inte ska andvända mig utav ooc i ett scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka