Accepterad LuckyMonkyBaby | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuckyMonkyBaby

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
1
Användarnamn: LuckyMonkyBaby

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/9589743985749857395/

Vad är ditt discord namn? LuckyMonkyBaby#5413

Hur gammal är du? 18+

Berätta om din karaktär. Gustav Adlerstam
- Gustav är en medelålders man, han är en ekonom, han är en strateg, han är en analytiker. Han är faktabaserad och han är introvert, han är mån om att göra allt för en anledning och med ett tydligt resultat.
- Gustav växte upp i Stockholm, han växt upp med en liten tajt inre cirkel och håller sig till det. Han var präglad som ungdom och lyckades väl med sina studier. Han tog en magisterexamen i affärsekonomi och hans liv har följt den kurvan.
- Gustav tog tidigt initiativ och raket startade sin karriär som chef strateg för den öppna aktiemarknaden hos Barclays. Han hade en lysande karriär, han har haft en lysande karriär. Men han gav upp det för att finna lyckan, han befinner sig nu i jakten efter den lyckan.

- Gustav hade en strikt uppväxt och har efter det svårigheter att öppna upp sig om både känslor och åsikter. Nu som vuxen har han blivit starkt tillbakadragen och har svårt att visa känslor även för de närmast honom. Det ingår även i att hans cirkel fortsätter att vara tajt och liten.
- Han är känslokall, han är objektiv och lugn.
- Gustav hade som liten svårt i skolan pga hur han briljerade i betyg och blev utsatt som nörden i klassen. Han var under en lång tid mobbad och utstött ur gruppen i skolan. Han blev sårad och växte upp till att bli en ensamvarg. Han spenderade helgerna ensam hemma framför högar av böcker och uppgifter

Varför ska just du bli whitelistad? Jag anser att jag borde bli whitelistad då jag bidrar mycket innovativt rp till servern!

Hur många timmar har du på FiveM? 1500h

Hur hittade du Multistaden? En polare rekommenderade den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka