LuckyMonkyBaby | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuckyMonkyBaby

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
1
Användarnamn: LuckyMonkyBaby

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Andersson

Vad heter du på discord? LuckyMonkyBaby#5413

Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2002

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 18-22

Vad skulle du göra om du blir staff? Ta ansvar i både discord och report ingames. Samt spectate om det skulle behövas. Jag skulle försöka driva igenom förändring och förslag som är viktiga för multistadens fortsatta utveckling och status som den största servern i Sverige. Jag tar jättegärna både wl och support ärenden då jag finner de intressanta och lärorika för mig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror att min ålder gör en stor del samt min kunskap om rp Communitys både i svenska och amerikanska. Jag skulle även säga att jag generellt är en väldigt lugn och sansad person som vill tro att jag är duktig på att lyssna och förstå problem.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har tidigare varit staff på ett par servrar, jag har varit generell staff som fokuserar på att lösa större problem som kommer in via support och reports ingame.

Har du några tidigare erfarenheter? Som staff ja, inom rp ja, har ca 1560h och lirat på flertal servrar som UGRP och NERP, NSRP osv.

Vad kan du om skripts? Jag kan relativt lite om kodning av scripts men kan större delen av ingame commandsen för scripts, samt simpla funktioner och buggfixar.

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff då jag tror och hoppas att min kunskap kan göra servern ännu lite bättre och lösa de problem jag ser.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Lirar ingen just nu.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka