Accepterad LuckyLuke | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuckyLuke

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198877437787/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? LuckyLuke#4983

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel och är 22 år gammal. Han är en skoggs huggare som vill tjäna pengar till en bil. Han är också ganska ny på att hugga träd så ibland skadar han sig när han gör det. Han är 170 cm lång och har blont hår. Daniel växte upp i ett kriminellt område och hans föräldrar hade knappt råd med mat till Daniel. Så när han var 15 år gammal sprang han hemifrån och ville starta ett nytt liv med sina kompisar. Så han flytta in till stor staden. Han känner sig ledsen och inte förstådd av om världen och vill ändra på sitt beteende så att han inte också blir kriminell som hans föräldrar. Han vill också lära sig att köra bil för att hans dröm är att bli en postnord paket chaufför. Han vill sedan spara pengar till en fin lägenhet på stranden som han kan simma vid. Daniel gillar också att spela fotboll för det var det han gjorde när han var yngre och det hjälpte honom i livet för det var en sorts tröst mekanism när dåliga saker hände till honom när han var yngre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan bidra till att unive blir till en roligare och bättre rp server. Jag skulle också vilja bli medlem så att jag kan jobba ordentligt på servern för en staff sa att man behövde bli medlem för att kunna jobba. Jag vill bara se hur allt utspelar sig på denna server och vill att den ska utspela sig bra. Jag har kört ett litet tag och det verkar vara en riktigt bra server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidrar med en god stämning i samhället och vill bara att alla ska ha roligt på servern. Jag kan inte så mycket om rp men vill gärna kunna mera och på så sätt bli bättre på rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Genom att kolla på svenska rp servers så var unive ett av de första resultaten som kom upp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka