Accepterad LuckyLuke | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuckyLuke

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198877437787/

Ditt Hex-ID: steam:110000136aaef5b

Vad är din discord tagg? LuckyLuke#4983

Vem var det som bannade dig? Tror det var Nan1

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? För att jag staff dissa.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var arg på en annan staff som ljög till mig och igga mina dms för att hans säkert inte ahde svar på mina frågor. Jag skrev då till en annan staff om han kunde kolla på min ban överklagan och skrev att en annan staff beter sig konstigt och ljuger för mig om saker och säger saker som han sedan inte gör.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en snöig tisdag och fråg ingenstans blev LuckyLuke bannad från discorden. Märkte knappt det till nu så vet inte hur länge jag ahr varit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel med att säga att en staff var korrupt. Borde kanske inte sagt det men var ganska sur så sa bara det. Som sagt hade en staff ljugit till mig och han iggade mina dms så orkade inte med honom längre. Det är lite som nord korea man får inte säga något dåligt om de som har makt för då blir man dömd till det värsta som dom kan ge.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga alls på discorden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inga alls på discorden

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inga alls på discorden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Framöver skärper du till hur du beter dig, händer detta igen då är det tveksamt om du kommer kunna komma tbx.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka