Accepterad Luckyfish | Chef-jobb ansökan (OLOF)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckyfish

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
232
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? SC styling

Vad heter du IRL? william

Vad heter du på discord? luckyfish#7898

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? sedan sommaren 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det jag kommer göra är att bygga upp ett bra arbets miljö med folk som vill jobba där verkligen gillar att jobba där men inte anställa allt för många och sen anställa flera personer när det behövs och sparka dom som jag inte ser är aktiva mer en 1 vecka om dom inte har skrivit att dom är inaktiva så jobbet hålls aktiv och kolla så alla trivs på jobbet det är det viktigase och ha koll på så folk sköter sig och inte lallare under arbetstid och sen till att kunderna känner att dom kan komma och fixa sin bil då sc har varit utan chef i en tagg nu och vill ta tagg i det och styra upp stället så folk kan få pimpa sin bil

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jo jag har varit bitr på SC styling för ett tagg sen och känner att det behöver styras upp bli mera aktivt jag har varit chef på ett gäng olika jobb har väldigt bra erfarenhet hur en chef ska bemöta sina anställda och kunderna och att få dom anställda att trivas i arbets miljön jag vet också hur man ska göra för att få in folk till sc när jag var bitr på sc så hade vi riktigt bra priser och med dom priserna kom väldigt många och pimpa hos oss istället för vianor då dom hade dyrare priser sen om jag blir chef så kommer jag ta och anställa nytt kött och sen så får man se hur dom arbetar så kommer dom få en befodran om jag ser att dom jobbar på riktigt bra och få jobbet att ha öppet minst 6 till 7 timmar om dagen om vi har ett gäng med anställda så kommer vi då säkert ha öppet typ hela dagarna så då kommer den vara rätt aktiv av sig och det är de jag vill att jobbet ska vill att det blomstrar så som det en gång gjorde

Hur ofta kommer du vara inne? kommer vara inne mellan 15 till 21 beror på

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka