Accepterad Luckyfish | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckyfish

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
232
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad heter du på discord? luckyfish#7898

Ange ditt födelsedatum 10 Februari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jo jag har varit MA innan för något år sen och jag tyckte att det var ett roligt jobb med att hjälpa nya personer som inte har testat på att rp på en helt ny nivå med helt andra möjligheter utifrån vad dom hade från tidigare och jag saknar verkligen detta jobb

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jo jag har tidigare erfarenhet av jobbet och hur det går till när man ska ta medlemskaps interjuven med någon och hur man ska bemöta sig mot dom nya spelarna som vill försöka att bli medlem för att kunna göra saker som dom kan tycka bli kul då det finns mer möjligheter som medlem att göra mer saker en om den personen skulle vara icke medlem och att se till att man inte tar in någon som har 0 koll på reglerna och hur allt då går till

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jo som en medlemskaps ansvarig så ska man då ta ha en bra ton och säga hej sen säger man då personens dc namn och frågar han om han är redo för interjuven och om han känner att han är redo att starta

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jo jag kommer som sakt kolla igenom personen jag har interjuven så han verkligen kan allt och om jag då godkänner han så kommer jag ta och försöka att ha koll på han ett tag och se till att han förstår dom till fullo sen om jag då skulle neka någon så skulle jag förklara alla reglerna tydligt så han förstår vad allt betyder och står för så han vet vad reglerna betyder och att få han att kolla igenom reglerna extra noga

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jo en bra rp som rör sig inom den sociala rp och inte bara gör saker utan att försöka att skaffa vänner och lösa saker utan att nån behövs skadas och att dom inte ska påverka något från irl till ig att hålla irl/ig ifrån varandra att dom ska veta att spelet är en sak och irl är en annan sak och inget av det ska möta varandra när det rör sig till rp

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? försöka vara väldigt aktiv så inte någon som sitter i vänterummet behöver vänta att dom kan få ta sin interjuv imprinsip direkt när dom har satt sig där och sen ha koll på vem som är först i kön så ingen går före i kön så alla lika stor chans att få ta en interjuv och och så vet dom hur nära dom är på att få ta sin interjuv och se till då efter doms interjuv att lösa deras roller i dc och uppdatera i forumet med statusen på ansökan så att dom andra M-A kan fokusera på dom andra

Hur ser din aktivitetet ut? väldigt bra ut sitter oftast vid min dator varje dag och bruckar vara inne 15-16 till 21-22 om dagarna

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej inget jag kommer på just nu tack för er tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka