Nekad Lucky | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucky

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010203815

Ditt Hex-ID: 11000013e94c8a7 (Hex)

Vad är din discord tagg? Lucky#7710

Vem var det som bannade dig? Vet ej.

Hur lång tid var din ban? Permanent då det är ända möjligheten på discord.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Är bannad från discord servern så det står ej någon anledning när jag försöker joina igen.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Förmodligen pågrund utav ett av mina meddelanden. Meddelandet handlade om att försöka lugna ner alla när cosmo hade blivit bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Såg inte vilken tid/ när jag blev bannad, såg bara när jag skulle kolla dc’n igen så vart jag ej kvar. Detta berodde på att jag hade skrivit tidigare att folk skulle lugna ner sig om grejen med cosmo.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker det vart en felaktig ban för jag var en utav dom som försökte lugna ner alla om cosmo incidenten, En kille frågade varför jag brydde mig fast jag inte spelade på unive och då svarade jag i något utav denna stilen, ” nej jag spelar inte på unive, dock tycker jag fortfarande att man ska visa respekt för staffsen som försöker göra så det är en god stämning i chatten osv, jag brukar ej spela på unive då jag aldrig riktigt fastnat för just unive som spelserver, Dock har servern en bra struktur men jag tycker alltid att man ser någon lite då och då som bara lallar och som inte går för att skapa egna och roliga scenarion utan bara som går för egen vinning, men oavsett om jag ej spelar på unive betyder ju inte det att jag inte får säga till er gällande att visa respekt för dom som försöker hålla ordning i chatten” (Detta skrev jag för dom gångerna jag varit inne (ganska få så har folk rånat min karaktär helt utan anledning och skit, men nu har jag sett på streams att servern ser bra ut från den kriminella samt myndigheternas sida.) Efter en text som liknar denna går jag ut från discord för att kolla tik-tok samt snacka med några kompisar, då jag vet att folk bara kommer fortsätta snacka om cosmo incidenten. När jag går in på discord igen ser jag att jag är bannad vilket jag tyckte samt fortfarande tycker är väldigt tråkigt:(. Skulle vart sjukt kul om ni skulle kunna häva den då jag tänkt att börja spela samt streama på unive om ett tag Vilket jag verkligen ser fram emot, eller iallafall om du skulle kunna snacka med personen som bannade med. Skulle vara riktigt kul om bannen togs bort, (ej bannad från spelservern, är bannad från discorden)
Tack på förhand, Lucky

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lagt mig i gällande en incident.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart, Har lärt mig att jag ej ska gå in i grejer som inte angår mig. Så detta kommer alltså självklart inte upprepas :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Självklart. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka