Accepterad Luckium | Medlem ansökning [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckium

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? luckium

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär i spelet heter Göran Röding och han är 24 år. Jag är en trevlig person som gillar att åka runt med bil på gatorna då mitt största intresse är just att åka runt med olika bilar. På fritiden så åker jag som sagt runt med mina olika bilar och hänger med mina kamrater runtom staden och vi brukar oftasts prata om bilar. Jag, Göran växte upp i en ort utanför staden med sin ensamstående pappa Bengt, min pappa tyckte också om bilar och att åka in till staden och körde bil. Min pappa hade som sagt ett stort garage men inte så många bilar. Jag vill därför uppnå min pappas mål som var att fylla ett helt stort garage med dyra och fräscha bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med serverns RP genom att ej bryta mot reglerna och göra mitt bästa för att "roleplaya" i olika scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man spelar för motpartens vinst i ett scenario så innebär det att man ska spela för att båda ska ha roligt för båda spelarna. Man ska inte spela bara för att vinna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive sen starten då jag var Moderator på MultiPvP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka