Accepterad Luckishh | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckishh

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lucke37

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rasmus Török och kommer från ursprungligen från Ungern där hans Pappa är ifrån. Lucke är 26 år gammal och flyttade till Sverige när han var 16 med sin ensamstående Pappa. Luckes pappa har sedan träffat en svensk älskare. Utöver flytten som kom väldigt sent i Luckes liv så har han levt ett väldigt gott liv inte haft några bekymmer i skolan osv. Lucke gick ekonomi på sin tid i gymnasiet och har alltid haft ett stort sportintresse där han spelade ishockey för Fehervar i ungern och sedan gick hockey akademin på gymnasiet för Färjestad. Lucke är en ganska normal grabb där det som framför allt sticker ut med honom är sin brytning på Svensk ungerska som han pratar med. Lucke kan även ha ett ganska hett temperament ibland där han blir självisk när han blir sur. I och med ett stort intresse för sport och fysik så fokuserar Lucke nu på en karriär inom polisen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Go och glad rp där jag prioriterar det sociala före det icke sociala. Är inte rädd för att bjuda på mig själv och var ganska omtyckt när jag spela här innan. Utöver detta så skulle jag se mig själv som ganska kompetent och bara allmänt trevlig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du behöver inte vinna alla scenarion (Powergaming). Du ska vara villig att förlora vissa scenarion också för att bidra till den bästa möjliga rpn. Spela med lite is i magen så blir nog bra:)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst de flertalet gånger. Exempel på regler som finns är till exempel Sunt förnuft som går ut på att alltid ha ett realistiskt tankesätt och försöka spela med så mycket realism så möjligt. Ett annan regel är tex Powergaming där det finns 2 olika sorters powergaming ena är att man inte rpar på skador ifall du tex har kört in i ett träd och det andra är att du spelar för makt och pengar. En 3:e regler är NLR som står för New life rule vilket går ut på att ifall din karaktär dör så får du inte spela på den på 12 timmar och du ska inte komma ihåg något från det scenario som fick dig dödad.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har 1300 timmar på bara unive tidigare och senaste bannen jag fick på unive var för lite mer en 1 år sedan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Njaa tror inte det.

Senast ändrat av en moderation:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrat av en moderation:
Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka