Nekad Luckishh | Chef-jobb ansökan [Mikaelsons]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckishh

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mikaelsons

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? Lucke37

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär ett år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill se till att bilfirman får upp aktivitet igen! Jag vill anställa vettiga P-A som och nån bitr som hjälper mig att få snurr på kåren och ser till att hålla aktiviteten uppe! Jag har även lite framtida planer på bilfirman som gör att vi kan få den att växa samt att bli populära bland alla invånare i staden. Det jag bland annat tänker är att man går runt och gör lite samarbeten med tex Bahamas för att kanske köra nån bil utlottning vid något speciellt tillfälle. Det jag också tänker mig är att vi ska med hjälp av er staff börja med lite aktioner på våra bilar för att få folk att vilja komma upp till bilfirman samt för att göra lite grejer för Community!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har aldrig jobbat på Mikaelsons jag själv däremot har jag erfarenheter inom bilsystemet då jag både jobbade på all star sportcars eller vad de hette sedan har jag varit på Marja ett par gånger också. Sen har jag erfarenheter inom ledarskap då jag har varit tidigare chef på Securitas så jag vet lite om vad man behöver göra som chef och har tidigare erfarenheter inom just chef positionen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag brukar vara inne varje kväll minst 2 timmar men såklart beror det lite på skolan också där då gymnasiet kan vara hyfsat tidskrävande.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes box

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka