Nekad Luckishh | Ban Överklagan [S0areu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckishh

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229066541/

Ditt Hex-ID: 11000014ba05d2d

Vad är din discord tagg? Lucke37#9626

Vem var det som bannade dig? S0areu

Hur lång tid var din ban? 24 h

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-23 194752.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Förstår helt varför det banna mig jag var lite av en idiot och tänkte mig inte riktigt för. Att inte har mask på sig på en polisstation är sunt förnuft och det borde jag veta men denna gång tänkte jag inte efter och nu blev det som det blev.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag kom till Polisstationen för att ställa en fråga till poliserna. Jag går först runt lite grann och sedan kommer jag då till receptionen där stöter jag på en polis jag frågar han om man kan få mindre straff ifall man överlämnar sig och då låtsades jag som att jag frågade åt min kompis och då höll vi på att snacka om de. Bredvid mig står en annan kille och då säger han "Det är väl klart att du är efterlyst" Och då blir min karaktär lite upprörd och lite aggressiv för att han vet att han är efterlyst. Så jag ber då denne personen som säger detta komma ut utanför stationen för att jag ville läxa upp honom lite. Därefter börjar vi slåss och då försökte jag få han till ett lite mer diskretare ställe för nu stog vi synligt uppe på vid plattan på polisstationen och slogs så jag försöker röra mig till trappan som ligger mellan polisens garage och där civila parkerar för att kunna dra kniv detta var endast för att krydda rpn och jag hade inga planer på att göra något annat än att säga till "grabben att fan nu slutar du" men iallafall så såg jag inga personer runt om som kunde se kniven så då drar jag den lite diskret och säger "fan nu lägger du av" därefter hoppar jag in i min bil och drar därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel. Jag tänkte inte tanken på att jag skulle ha mask men nu i efterhand så känner jag att det inte var det smartaste att inte ha de. Jag glömde helt enkelt bort lite och denna gången bet de mig i röven.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inte blivit bannad tidigare och detta var en engångsgrej där jag helt enkelt behövde en liten uppfräschning på reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat haft mask på mig det var en väldigt viktig detalj jag glömde. Sen detta med kniven ser jag inte nåt större problem med då jag ville få slut på slagsmålet och helt enkelt köra vidare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yee detta var väldigt dumt och jag ska se till att de inte upprepas igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår lite varför ni nekar den ifall ni gör det men samtidigt vore det extremt gött att gibba på sin studiedag imon.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka