Nekad Luckishh | Ban Överklagan [Bictor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckishh

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229066541/

Ditt Hex-ID: 11000014ba05d2d

Vad är din discord tagg? Lucke37#9626

Vem var det som bannade dig? Bictor

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-25 233123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde bort mig och råkade skrika N-ordet ic.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så vi hade haft larm om en skottlossning när jag rulla där ifrån så blir jag kidnappad problemet är att när det är fler än 3 i en bil på unive så börjar jag lagga pga min dator. Jag lackade på min dator för att detta alltid händer detta hände även är jag var kidnappad av bloods förra veckan och har klipp på de. Denna gången lackade jag på det och slog knytnäven i mitt tangentbord och sa det ordet som var tänkt att sägas ooc och inte ic.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker delvis båda sidorna eftersom att man aldrig borde skrika n-ordet förstås sen visste jag inte att inte hade push to talk på för att mitt ljud brukar alltid strula. Tycker dock det är lite överdrivet att ge mig perma när jag säger efter "oj sorry det va inte meningen". Och att de garva när jag sa det det var ju inte direkt nån som tog illa upp utan dom i bilen garvade och jag stog och skämdes.

Tycker också det är lite överdrivet att ge mig perma för min andra ban sedan jag blev medlem den förste oktober jag har ju koll på reglerna egentligen...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ge har en tidigare ban och det var på grund av sunt förnuft då jag var kriminell och glömde lite bort reglerna där också och tänkte inte mig riktigt för innan jag drog kniv lite diskret vid polisstationen utan mask. Den bannen var 2 dagar lång om jag minns rätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Well inte säga n-ordet överhuvud taget det är ju inte direkt ett ord som ska användas... Men just denna gången blev jag rent utsagt förbannad på min dator.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yee har koll på när man har push to talk på och inte och inte använda sig av n-ordet framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka