Accepterad Luckishh | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckishh

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Lucke37

Vad är ditt Hex:ID 11000014ba05d2d

Ange ditt födelsedatum 5 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Inne i princip varje dag i minst 2 timmar. Brukar oftast blir mer med varierar också från dag till dag. Lär väl bli lite mer inaktivitet nu eftersom att jag slutar skolan nästa vecka men det är nog inte så stora skillnader som märks av.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 1:e augusti 2023. Hade en period innan också där jag körde på unive men sa upp mitt medlemskap inför sommaren förra året.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannad 3 eller 4 gånger kan inte infoga bild då jag är i skolan men tänker att jaga förklarar kortfattat om mina bans. En av mina bans var för quote "kör som en idiot i stan" vilket jag antar var ganska valid. Min stora ban var när jag åkte på P-ban för att jag sa N- ordet ingame. Detta var extremt dumt men också var det inte riktigt meningen att det ens skulle tas ingame men men gjort är gjort och detta var ca 1 år sedan. Min senaste ban så åkte jag för lall i augusti förra året vilket var en helt korrekt ban för jag betedde mig som en idiot. Där har ni kortfattat på mina bans.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts huvudsyfte är att underlätta för staffsen så mycket så möjligt. Det kan till exempel vara genom att dva bilar som står på vägen längst med vägkanten. Vi är även en underlättning för staffs när det gäller att banna lallare eller sådant så kan det istället fokusera på att tex ta supportärenden. Fortfarande viktigt dock att notera att vi fortfarande är viktiga spelare med lite extra perms. Det är ganska viktigt att vi inte ser oss som några speciella personer bara för att vi har lite extra perms.

Varför vill du bli servervakt på servern? Dels så är jag chef på Galaxy och det hade underlättat att vara Sv när vi har öppet eftersom att stora föredrag drar också till sig lallare. Sen kan jag personligen också tycka aatt jag är mogen nog för att ta på mig rollen som servervakt då jag redan vet ganska ingående hur det fungerar med perms etc.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse hör nästan ihop lite grann med varandra. Korruption kan tex vara när 2 lallare håller på och lallar varav en av de är din polare. Du bestämmer dig för att banna honom som inte är din polare men låter din polare att forsätta rpa det är ett exempel på korruption. Finns många olika sätt du kan abusea att vara servervakt på tex revivea dig för att du är för lat för att åka till sjukan eller så kör du med toggleid på i ett skott scenario för att se igenom väggar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka