Accepterad Luckishh | Ansökan till Servervakt [RAKETEN_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckishh

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Lucke37#9626

Ange ditt födelsedatum 5 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar så slutar jag skolan alltid innan 15:00 när jag kommer hem så äter jag sedan sover jag eller tar det lungt kan också hända att jag sätter mig vid datorn. Därefter så pluggar jag i 30 min och sedan är det kvällsmat sedan brukar datorn komma och då sitter jag vid den från ca 20:00 till 23:00 kan dock bli mer. Sedan helger så brukar det variera väldigt mycket men ca 2 timmar minst om jag inte är iväg hela dan

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 oktober 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 0 gånger (kom pm på discord för bevis)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt ska underlätta för staffsen och underlätta deras arbete. Servervakter är helt vanliga spelare med perms som tex /dv /kick /revive. Som Server vakt så ska du vara mogen och rpa på som vanlig du ska liksom inte leta efter regel brott utan om du ser ett så ska du agera med dina perms. Till exempel om du ser en lallare på torget så kan du banna och sedan skicka klipp istället för att staffs ska komma. Som server vakt kommer du bli en person som kommer ta extra ansvar på servern. Du ska även vara som en liten förebild på servern och ska bla vara öppen till frågor och inte ha några större problem med att kommunicera med folk.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att jag vill kunna underlätta för staffsen så att dom slipper ta bort en söndrig bil som ligger mitt på gatan till exempel utan de ska fokusera på roligare grejer istället. Jag vill även försöka ansöka till jobbet som server vakt för att eventuellt ansöka till ma sen i framtiden. Men jag känner att jag vill börja som server vakt för eftersom att jag inte har några större erfarenheter i moderering på FiveM men nu har jag kommit så långt så att jag vet kommandon som en server vakt använder och jag känner mig säker på vad en server vakt gör därför känner just jag mig lämpad för uppgiften. Jag vill även bli server vakt för att jag känner att jag har mognaden och är lämpad för uppgiften då jag tycker jag har lärt mig reglerna. Jag vill även bli server vakt för att jag vill kunna vara med att utveckla rp:n och bort med lallare så det blir en roligare plats för alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När du abusar så använder du dina perms för att göra de till din fördel till exempel när du dör i ett scenario och sedan kör du /revive för att undvika de. Eller att du är med i en skottlossning och så kör du /revive för att vinna skottlossningen. Korruption kan till exempel vara på när du bannar någon för ett regelbrott men din kompis gör samma regelbrott som personen du banna men du bestämmer dig för att inte banna han för att de är din kompis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka