Accepterad Luckishh | Ansökan till Servervakt [affe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckishh

Icke Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Lucke37#9626

Ange ditt födelsedatum 5 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Försöker vara inne minst 1 timma varje dag blir såklart mer oftast men ibland går det lite i vågor och man tappar motivation ibland.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Första vändan 1:a oktober 2022 andra 6 maj 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 3 gånger (kom pm på discord för bevis)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt ska underlätta för staffsen och underlätta deras arbete. Servervakter är helt vanliga spelare med perms som tex /dv /kick /revive. Som Servervakt så ska du vara mogen och rpa på som vanlig du ska liksom inte leta efter regel brott utan om du ser ett så ska du agera med dina perms. Till exempel om du ser en lallare på torget så kan du banna och sedan skicka klipp istället för att staffs ska komma. Som servervakt kommer du bli en person som kommer ta extra ansvar på servern. Du ska även vara som en liten förebild på servern och ska bla vara öppen till frågor och inte ha några större problem med att kommunicera med folk.

Utöver detta så är det mest vårt ansvar att dva bilar och grejer som ligger längst med vägbanorna. Detta ska inte staffsens primära uppgift och det ska inte göra detta ofta.

Varför vill du bli servervakt på servern? När jag kom tillbaks efter paus och ban från servern så drog jag till piren rätt så sent på kvällen och chilla där därefter så kommer det 2 lallare en kvart senare som vdma och grejer jag fick både klipp och Id på dessa men fick sitta i support en 45 min för att ens bli indragen istället för att kunna banna personen själv. Personligen så tycker jag det är en rätt så tråkig väntan där emellan och det finns bättre grejer jag kan göra med den tiden.

Ett till argument till att jag vill vara Sv är för att jag mest är inne sent på kvällarna och då kan det vara svårt att få tag på staffs bättre att man agerar på plats och sen kan ni kolla på ärendet dagen efter eller så.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När du abusar så använder du dina perms för att göra de till din fördel till exempel när du dör i ett scenario och sedan kör du /revive för att undvika de. Eller att du är med i en skottlossning och så kör du /revive för att vinna skottlossningen. Korruption kan till exempel vara på när du bannar någon för ett regelbrott men din kompis gör samma regelbrott som personen du banna men du bestämmer dig för att inte banna han för att de är din kompis.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen som servervakt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka