Nekad Luckiix | Medlem ansökning [LKN5]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckiix

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Thomas Nordqvist

Vad är ditt discord namn? luckiix/C4

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Banam Gabro, Han är 19 år gammal och han Har en bror som han tyckde var jobbig med han växte upp.
Han har varit i ganska tragiska situationer med han växte upp som Slagsmål, begravingar, flytta runt. osv. Han har haft det väldigt jobbigt som barn men nu leder han upp till sit namn. Han tycker om att Cykla köra Basket och speciellt vara med hans kompisar. Han är inte blyg och tar rätt för staden, och säger till så allt är bra i storstaden Unive. Hans dröm är att bli multi miljadär, och åka runt i massa supercars/dröm bilar. han har drömt om att åka runt i en Lamborghini, Ferrari, Bugatti, BMW , Mercedes Benz, och snart tänker han lyckas med hans dröm skolan var ganska enkel för han med han växte upp min inte i familjen han fick godkännt på alla nationella prov 3-6-9 klass.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en uniket rolspel samt social rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda sidor som t.ex skott scenario du ska köra för att ha roligt inte vinna för sig själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM Att man användar ett fordon till vapen. RDM Random Death Match Att du dödar någon utan backomliggande scenario. Fear RP Att du ska värna om sitt liv. Suntförnuft att du ska tänka logiskt NLR New Life Rule Att om du dör och du respawnar måste du starta om på ett nytt liv. POWER GAMING Att om du kör in i en vägg i en orealistisk hastighet och du spelar av det som att inget har hänt. META Att du communicerar via discord på spelet t.ex min kompis säger att han är död på paleto och att jag ska komma och rädda han.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har kört på Vein och Unive tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag inte har det bästa tållamodet.

Nekad. Utveckla ditt svar på frågan "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka