Accepterad Luckiix | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckiix

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Thomas "Vill inte gå ut med efternamn hoppas att det är okej"

Vad är ditt discord namn? north_val

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam Lundgren & Han e 21 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll Jobbig men ändå rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Liam var uppväxt i Täby och där kunde man göra en massa saker t.ex Gå till Täby Centrum äta god mat dra in och handla kläder och mer. Men vad Liam brukade göra var att sitta inne om dagarna och spela spel. Han fastnade för NBA 2k han ville bli basket proffs som liten han kämpade igenom allt men kunde inte. Nu sitter han och jobbar hårt för att få ett bättre liv. Han hamnade i depression anledningen var för att hans hund blev påkörd och det var allt han hade kvar, Han sitter inne i sitt rum efter jobbet och tänker efter om och om igen, det blev bättre efter åren som gick. På nyårsafton så tänkte han att han ska göra något med sitt liv han hade ett sparkonto med 800,000kr i han ville resa till olika länder från Sverige till Frankrike till Spanien till Indien till Thailand och sen Hawaii. Han kom tillbaks till Sverige för 3 dagar sedan och nu jobbar han igen, Ni kanske undrar vad han jobbar med och han jobbar på Postnord inte det bästa men det funkar för att få en slant i fickan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp samt sköna vibes.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda sidorna i ett scenario så det kan bli roligt på båda parterna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Yes jag hade ett soundpack som man inte fick ha och jag ångrar det så hemskt mycket.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming tycker jag själv är viktigast för att det är oftast det som de flesta bryter. Sen har vi RDM, VDM, Metagaming, NLR, OOC, Halv-OOC & Suntförnuft. Förklaring: Powergaming är att du ska rpa på skader blir du skjuten så ska du göra /me t.ex och rpa på skader muntligt, RDM Står för Random Deathmatch det är att du dödar någon utan anledning eller bakomliggande scenario, VDM Står för Vehicle Death Match och det innebär att du använder ditt fordon som ett vapen t.ex om du är i Skott scenario så får man inte köra på dem sen hoppa ut och skjuta för att de ligger ner. Metagaming innebär att man inte får ta information från discord eller någon annan app och ta det in game. NLR New Life Rule innebär att om man dör in game så får du inte rpa på vad som hände innan eller komma ihåg något.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har verkligen inget att säga om mig själv faktiskt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka