Accepterad Luckiix | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckiix

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199662487777/

Ditt Hex-ID: steam:11000016575d8e1

Vad är din discord tagg? north_val

Vem var det som bannade dig? Hassan321

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-28 100426.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde med ett ljud pack där man kunde höra pling hela tiden och jag fick det av en medlem i gänget jag var med och visste ej om det var tillåtet eller ej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev rdmad av en medlem i mitt gäng och där efter hoppade jag support och visade klipp och då kan man höra att med man skjuter en i huvudet så hör man ett ljud och det var jätte dumt av mig och skulle t'nkt lite innan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel med att jag använde ett soundpack som man inte fick ha (Hade inte koll på det då) jag ångrar det jätte mycket och jag inser att det är jag som gjorde fel. Jag önskar bara att ni kan ge mig en andra chans. Jag tycker att Unive är en jätte bra server och jag skulle vilja komma tillbaks och försöka förbättra rpn. Det var allt för mig!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var ju den här men nu med jag tänker på det så var jag i ett slagsmål på bilfirman och det eskalerades och vi tog det utan för och så blev det ett slagsmål. "Fick 30 minuters ban för det" Kommer inte ihåg mer hoppas att det räcker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle kunna göra annorlunda så skulle jag aldrig varit här från första början och jag skulle spela på eran server och ha det bra med era medlemmar. Men om jag kunde gjort annorlunda så skulle jag så skulle jag aldrig använt det från första början och jag ångrar det så hemskt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man ska följa serverns regler hela tiden på servern och inte ha några saker i dina FiveM/GTA Filer som ger dig fördelar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka