Accepterad LuckeTHEone | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuckeTHEone

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199171086127/

Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad är ditt discord namn? LuCke#1731

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Lucke muradov och är uppväxt i Stockholm och har som liten haft mycket problem i skolan och hålt på med dumheter. dumheterna var tex narkotika försäljning och små rån men lucke ville se något i sig så han slutade med alla brott och satsade hårt i gymnasiet för att få en bra utbildning. och han lyckades med de han har drömt om att bli polis och nu ska han ut i världen och hjälpa alla som satt i hans sitts och få dom på en bättre bana. han växte upp med sin mamma i Stockholm och har haft det bra förutom att morsan dog och han har bott hos sin farbror och där har han bott tills han var 20.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag ska kunna utveckla min rp och satsa mot fler jobb och kunna ha en social rp med folket jag stöter på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och en social rp och inte lalla som många gör jag har spelat på unive innan i ungefär 1 år och kan alla regler och har varit sv så jag kan det mesta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vi säger på ett rån och rånarna ska åka iväg så ska ju inte polisen präja in dom i väggen så fort de hoppar in i bilen utan att spela för båda partena och att båda ska ha kul.

Hur hittade du Unive? genom vänner men har även spelat här innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka