Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198944056578/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Hansson
Vad är ditt discord namn? ! Lucas#5046
Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jake Erwing han är uppvuxen i England och bodde där med sin mamma och pappa. Redan vid 3 års ålder så skiljer sig Jakes föräldrar och hans pappa lämnar honom, Det blir tufft för Jake och hans mamma att ta sig ur den där sitsen men dem klarade sig. Tillslut så flyttade dem till Sverige och Jake uppfann ett helt nytt intresse nämligen fotboll. Jake tränade fotboll i flera år och lärde känna massa fina kompisar. Jake kände att han var ganska ensam så han träffade en tjej och lärde känna henne bra, Dem blev tillsammans och har varit tillsammans nu i 5 år. Under dessa år i Sverige har Jake lärt sig väldigt bra svenska och trivs väldigt bra i Sverige med sin Mamma.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Om man tänker utanför rp världen är jag väldigt positiv och sprallig person är inte blyg och kan prata med vem som helst, Tar verkligen inte åt mig av vad folk säger så kommer inte hamna i några onödiga konflikter. I rp är jag en annan person och har väldigt mycket att erbjuda kan vara med på alla sorters scenarion.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina kompisar helt klart och era siffror på spelarna över 200 spelare ibland helt sjukt. Och har kollat på twitch på folk som spelar på servern och det är väldigt bra rp och seriös rp så man blir riktigt sugen på att rpa på denna server
Hur hittade du Unive? Jag har sett på twitch och mina kompisar har tipsat om servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra roliga scenarion vara trevlig bemötande mot alla spelare man måste endå tänka tt det bara är rp så man kan bjuda på sig själv lite extra endå. Jag vill sprida bra energi och få andra att ha lika kul som jag
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att skaffa ett eget gäng med några polare det är riktigt roligt att ha ett eget gäng det är det som passar mig bäst tycker jag. Har varit polis ambulans och sånt på andra servrar men de är inte riktigt jag känns det som så mitt mål är att skaffa ett eget gäng
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Hansson
Vad är ditt discord namn? ! Lucas#5046
Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jake Erwing han är uppvuxen i England och bodde där med sin mamma och pappa. Redan vid 3 års ålder så skiljer sig Jakes föräldrar och hans pappa lämnar honom, Det blir tufft för Jake och hans mamma att ta sig ur den där sitsen men dem klarade sig. Tillslut så flyttade dem till Sverige och Jake uppfann ett helt nytt intresse nämligen fotboll. Jake tränade fotboll i flera år och lärde känna massa fina kompisar. Jake kände att han var ganska ensam så han träffade en tjej och lärde känna henne bra, Dem blev tillsammans och har varit tillsammans nu i 5 år. Under dessa år i Sverige har Jake lärt sig väldigt bra svenska och trivs väldigt bra i Sverige med sin Mamma.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Om man tänker utanför rp världen är jag väldigt positiv och sprallig person är inte blyg och kan prata med vem som helst, Tar verkligen inte åt mig av vad folk säger så kommer inte hamna i några onödiga konflikter. I rp är jag en annan person och har väldigt mycket att erbjuda kan vara med på alla sorters scenarion.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina kompisar helt klart och era siffror på spelarna över 200 spelare ibland helt sjukt. Och har kollat på twitch på folk som spelar på servern och det är väldigt bra rp och seriös rp så man blir riktigt sugen på att rpa på denna server
Hur hittade du Unive? Jag har sett på twitch och mina kompisar har tipsat om servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra roliga scenarion vara trevlig bemötande mot alla spelare man måste endå tänka tt det bara är rp så man kan bjuda på sig själv lite extra endå. Jag vill sprida bra energi och få andra att ha lika kul som jag
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att skaffa ett eget gäng med några polare det är riktigt roligt att ha ett eget gäng det är det som passar mig bäst tycker jag. Har varit polis ambulans och sånt på andra servrar men de är inte riktigt jag känns det som så mitt mål är att skaffa ett eget gäng
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej