Nekad luckepro | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckepro

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198944056578/

Ditt Hex-ID: 11000013aa37502

Vad är din discord tagg? ! lucas#5046

Vem var det som bannade dig? Zenvu

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lootar på allmän plats

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lootade på allmän plats vilket man inte får men de var min kompis som låg där på marken och jag skulle bara plocka upp hans saker och ge dem till hans bror

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis dog vid garaget mitt vid torget sen så när ja ska ta ut min mc ser jag honom död där och då tänkte jag kolla om han hade på nåt som jag kunde ge till hans familj det tänkte jag föra av ren respekt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså beror på hur man kollar på det om de va nån som ja inte kände skulle de va helt felaktigt men nu finns de ju endå en anledning till varför jag gjorde som jag gjorde men jag vet att det ser riktigt fel ut. Så tycker att ni gjorde helt rätt val av att banna mig för man ska inte gö så.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina första bans va pga ooc så har lärt mig mycket om rp nu och vad ooc är och vad man ska säga i rp. Så när man blir bannad ska man försöka se de positivt att man lär sig nåt ut av de och att man inte blir så arg och bara skyller på att man inte har gjort nåt fel men i själva värket har man gjort fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ringt ambulans kontaktat hans familj och inte bara råna honom på plats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tänka efter innan jag gör saker se saker från olika perspektiv då kommer allt bli bättre inte göra så spontana saker utan att tänka efter.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka