Nekad LuckeP | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuckeP

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198051503760/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas pettersson

Vad är ditt discord namn? LuckeP #3301

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Larsson är 23 år gammal och är hälften svensk och hälften somalie. Jag är brorsa med Lars Larsson och Rickard Larsson, Emil har mycket känslor, Emil har även ett starkt intresse för sportbilar och motorcyklar. Som liten har han haft det tufft i skolan sen i 4an, han blev mobbad och gick inte så mycket på lektionerna men Emil gick klart skolan å började plugga till ingenjör, men sen dog hans mamma och pappa i en tragisk bil olycka och Emil hamna i en deprission och började dricka mycket sen så sket han i allt och bestämmde sig för att han skulle valde välja den kriminella vägen i livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem är för att jag kan bidra med roliga scenarios och en rolig karaktär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad jag kan bidra till servern är att jag kommer skapa en rolig karaktär som kommer att vara väl känd och som alla vet vem han är och att jag göra roliga scenarion på t.ex. torget eller i sandy eller om vi gör en kidnappning ifall jag är kriminell så livar jag upp stämningen eftersom att man inte alltid måste vara 100% seriös och på så sätt så kan man göra scenario bra för båda parterna

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vinna ett scenario och att man kan även låta andra få vinna. man kan ha roligt utan att vinna också

Hur hittade du Unive? Hittade er via twitch och tiktok samt har jag kompisar som roleplayar på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka