Nekad Luckelelu | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Luckelelu

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198258432713/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lucke#5113

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Alexander Mårtensson är en kille på 21 år. Han växte upp i danderyd. Men han visade väldigt tidigt på att vara rebellisk mot sina föräldrar. Han har alltid tyckt att det har varit coolt att ta droger och att dricka alkohol. Vid 16 så hade Alexander redan tagit sin första heroin dos. Under Alexanders tonår så umgick han med en kriminell krets så kallad "Barkarby pojkarna". Det var under denna tid han hittade sitt intresse för bilar/racing. Hans drömjobb vore att jobba med antingen mekonomen/vianor eller att vara kriminell. Han gillar att byta stil väldigt ofta. Men han byter bilar lika ofta som han byter kalsonger.

Alexander väljer att bryta lite bara för att det är coolt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag gillar att köra seriös rp på hög nivå, jag är även bra på att köra seriös rp. Jag tycker det är svin roligt, jag är relativt aktiv, jag skulle vara en bra förebild för nyankomna. Jag och mina vänner kör också väldigt mycket på den här servern och tycker rp är sjukt roligt. Jag

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag och mina polare kör väldigt mycket på denna servern, det skulle öppna upp för många fler möjligheter. Jag gillar även erat community väldigt mycket. Det är även bra rp här.

Hur hittade du Multistaden? Jag har kollat på många streamers och hört talas om det. Jag bläddrade genom svenska rp servrar och hittade den här väldigt högt upp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli bättre på att rpa, skapa minnen med nya människor och polare. Jag vill vara en del multistadens gemenskap. Vill vara en bra förebild för nyankomna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, det gör jag inte. Men jag har varit whitelistad på en annan server förut.

Tillbaka