Nekad luckeee7 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckeee7

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? luckeee7

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär spelar då Abdullah JOHANSSON, han har haft mycket problem som ung med många kriminella personer. Allt började när Abdullah växte upp med sin mamma och pappa hans pappa hängde ofta med kriminell personer och gjorde mycket kriminella handlingar. Hans pappas bråk med dem andra kriminella började nog vid juvel rånet där många kriminella var med, rånet gick till såhär dem 7 rånarna gick in i juvel butiken och tog alla där inne som gisslor och sen när polisen kom och dem hade tagit alla juveller så började rånarna ställa krav mot polisen och det fanns en kille bland rånarna som hette Abdi och han var som hjärnan av rånet och bestämde alla krav och pratade med poliserna detta gjorde Abdullahs pappa Mohammed arg. Mohammed var väldigt arg för han ville alltid satyra allt och alla och kände sig störst över alla, det var nu han bestämde sig för att göra upp en plan för att ta allt för sig själv. När rånarna hoppade in i bilarna och drog. Polisen var efter rånarna men när dem körde upp för bergen med sin trängbil så hade polisen ingen chans. Uppe på berget när alla rånarna hade klivit ut i bilen så kollade dem efter allt dem hade fått med sig då tog Mohammed fram sin baretta och dödade dem andra och tog med sig allt för sig själv. När alla andra gäng fick reda på detta så var alla i stan ute efter Mohammed detta gjorde Abdullah rädd för att hans pappa skulle dödad och nu är Abdullah 13 år gammal och här börjar hans kriminella liv. Han börjar få fram mer och mer vapen eftersom hans pappa hade så mycket kontakter och skapade ett gäng. När alla i stan fick reda på att Abdullah var mohammeds son så var det lätt för gängmedlemarna i Abdullahs gäng att hitta mohammed.
Gängmedlemarna följde efter abdullah hem till sin pappa och där och då sköt dem hans pappa till döds. Detta gjorde abdullah ledsen och arg, så nu är han efter alla som sköt hans pappa och han letar och letar men mördarna är fortfarnade på fri fot och abdullah kommer aldrig ge upp hoppet att hitta mördarna. Lite uppdatering, han har letat ett tag nu men inte hittat mördarna ännu. Dock är han grovt kriminell och ägt flertals kriminella gäng. Han har nu tagit en paos från de kriminella. Men är som snarast tillbaks.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med rolig, social, kreativ och unik rp. förslag i #förslag dcn osv osv. Kommer ha en hög rp nivå!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna scenarion jämt. Bara för du förlorat ett scenario kan det fortfarande vara kul? Att bli arg för att du inte vinner scenariot är också riktigt omoget. Man ska spela så att båda sidorna har kul och inte bara spela för att man själv ska ha kul och vinna jämnt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst reglerna och jag förstår de. Hår är några exempel.RDM- Dödar någon utan ett scenario VDM- Använder ett fordon för att döda någon Powergaming- DU gör onaturliga saker ex kör in i en vägg i 200 och kör därifrån som inget hänt Failrp- Du bryter mot reglerna och rpar inte korrekt Sunt förnuft- Tänka logiskt och driva scenarion med logiskt tänkande Metagaming- Att du tar information från allt annat förutom ingame. Ex discord, streams andras bilder Cop baiting- Du försöker få polisen att jaga dig genom att ex burna Fearrp- Du lyder inte andra när de hotar dig med exempel en pistol. Ett exempel som bryter mot regeln är att jag ex siktar en pistol mot dig och du tar upp en kniv eller börjar slå mig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på unive i ca 2 år tidigare, har mycket erfarenhet inom rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, (:

Är puffenlucke så ni vet, så de liknande trådar har jag skrivit tidigare.

Nekad, vänta en vecka efter pbann.
(Unban från permanent avstängning)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka