Accepterad luckeee7 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckeee7

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199641023515/

Ditt Hex-ID: steam:1100001642e541b

Vad är din discord tagg? l.uckee

Vem var det som bannade dig? Alvin

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-29 133156.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han bannade mig för krim utan krimroll, jag gjorde egentligen inget kriminellt. jagade några som jag känt förut o skämta med dom så gjorde alltså inget kriminellt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en bil jag fick av en polare, sedan såg jag några gammla bekanta som jag rpat tidigare med som krim. Parkerade framför och sa ut ur bilen på *skämt* därefter blev jag bannad för krim utan krim.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Kan blivit missförstånd, han kanske trodde jag åkte runt och lalla med folk men så var det verkligen inte, utan skämtade med några jag rpat med mycket tidigare. gjorde inget kriminellt!'

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft många felaktiga banns jag blivit unbannad från senaste månaden, men sen har jag självklart korrekta också. Har gjort en del fel under min tid jag rpat men detta ser jag som ett missförstånd då jag inte hade något med kriminallitet o göra i denna bann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tycker att man ska få skämta med vänner ig men hade annars bara kunnat hälsa eftersom jag vet att de är kriminella, sedan åkt därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som jag skrev ovan hade jag kunnat hälsat på dom och inte skojat till det med dom så framöver ska jag bara låta dom gö sitt och göra anntat. ex köpa bil på marja-lisas eller liknande aktiviteter på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka