Accepterad luckeee7 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckeee7

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199641023515/

Ditt Hex-ID: steam:1100001642e541b

Vad är din discord tagg? luckeee7

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 1709335365705.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? allt började med att skantz taggade mig i sitt montage där han hashtaggade alla sina vänner egentligen var de inget jag ville vara delaktig i då jag inte hade något med saken att göra och kände att montaget var lite olämpligt för de visar bara en dålig sida av unive men den sidan vill inte jag gå längre. jag vill visa att jag kan bättre och det ska jag visa framöver nu om jag blir unbannad. sedan med limpis grejen. då var de att philip 320 taggade mig då ignonerade jag från en början tills många spelare hoppade på och börja tagga mig. Då blev jag fustrerad och börja svara olämpligt och omoget vilket jag ångrar nu i efterhand och tänkte inte till ordänkligt men de har jag jobbat på under tiden jag har varit bannad så det ska inte ske igen och det var riktigt synd om limpis att han blev uthängd osv och vill inte han något illa, blev bara arg på de som taggade mig och sökte argument.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som sagt philip 320 taggade mig och frågade om vad jag tyckte om skantz (han taggade inte bara mig även många andra) från en början ville inte jag svara då jag kände att montaget inte gällde min del utan att de var hans montage men sedan så började många andra att tagga mig då blev jag upprörd för att jag inte ville ha något med saken att göra då jag ej ville bli bannad men då började jag svara emot de som taggade mig för att jag blev upprörd som sagt och det var då jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En helt korrekt bann, jag har lärt mig så otroligt mycket och vet att jag mognat enormt mycket. Man ska inte svara otrevligt på en kommentar osv oavsett om man är arg eller inte. Jävligt barnsligt och riktigt sviken på mig själv efter det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sv abuse, clogg o annat, de var mest när jag var ny till rp. Men har självklart lärt mig av mina banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alla som taggade mig skulle ja ignonerat och inte svarat sedan försöka förklara till philip i pm att jag inte hade något med hans montage att göra, för de hade jag verkligen inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart. Jag är så jävla besviken på att jag sjönk till den nivån att jag la otrevliga kommentarer till de som tagga mig. speciellt i en allmän chatt. Har verkligen mognat till mig och detta kommer aldrig någonsin upprepas!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Förlåt för att jag betedde mig dåligt i Unive:chatten och ångrar verkligen det. Har verkligen inte något emot någon och det var min ilska som flög ut. har lärt mig av denna bann något otroligt och det är något som aldrig någonsin kommer att upprepas! Tycker om Unive något enormt och det är där jag vill rpa!

Saknar unive något otroligt och ångrar mig för de jag gjorde, Ni kommer framöver bara se social, rolig och utvecklad rp.

Det är helt sjukt hur mycket jag saknar unive, vänner osv har kört när jag varit bannad. vilket också gjort att jag lärt mig mer. om inte jag hade gjort fel hade jag aldrig varit bannad. Ångrar mitt misstag otroligt mycket och hoppas ni förstår det.

sorry för jag skrivit så mycket med saknar verkligen unive. har varit bannad så länge nu hade uppskattats med en till chans.:)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka