Nekad luckeee7 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckeee7

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199641023515/

Ditt Hex-ID: steam:1100001642e541b

Vad är din discord tagg? luckeee7

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 1709335365705.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? allt började med att skantz taggade mig i sitt montage där han hashtaggade alla sina vänner egentligen var de inget jag ville vara delaktig i då jag inte hade något med saken att göra och kände att montaget var lite olämpligt för de visar bara en dålig sida av unive men den sidan vill inte jag gå längre. jag vill visa att jag kan bättre och det ska jag visa framöver nu om jag blir unbannad. sedan med limpis grejen. då var de att philip 320 taggade mig då ignonerade jag från en början tills många spelare hoppade på och börja tagga mig. Då blev jag fustrerad och börja svara olämpligt och omoget vilket jag ångrar nu i efterhand och tänkte inte till ordänkligt men de har jag jobbat på under tiden jag har varit bannad så det ska inte ske igen och det var riktigt synd om limpis att han blev uthängd osv och vill inte han något illa, blev bara arg på de som taggade mig och sökte argument.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. som sagt philip 320 taggade mig och frågade om vad jag tyckte om skantz (han taggade inte bara mig även många andra) från en början ville inte jag svara då jag kände att montaget inte gällde min del utan att de var hans montage men sedan så började många andra att tagga mig då blev jag upprörd för att jag inte ville ha något med saken att göra då jag ej ville bli bannad men då började jag svara emot de som taggade mig för att jag blev upprörd som sagt och det var då jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt bann, men från en början visste jag inte att skantz skulle tagga mig i något montage och hade ingen som helst aning. det var inget jag gick med på och inget jag var stolt över heller (att jag fick sh i ett montage) men det jag skulle kunna göra är att skippa alla som tagga mig och förklara för dig philip att jag inte hade något med hans montage att göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sv abuse, fearp. kommer inte ihåg alla mina banns då det var längesen jag rpa. Men har lärt mig av alla mina banns och tagit lärdom av dem. Vill komma tillbaka till rpandet och ta det seriöst och rpa korrekt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat strunta i att svara. men jag blev ganska upprörd då jag inte ville vara med men då så var jag barnslig och svarande men nu efter 5 månader så känner jag att jag har växt upp och är inte lika barnslig som förut och jag ber om ursäkt för de jag skrev och detta kommer självfallet inte hända igen och händer de igen så kommer jag att bemöta det på rätt sätt. (ber om ursäkt)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och det är att man aldrig ska svara olämpligt mot någon oavsett om den söker argumentationer eller inte. bara ignonera och försöka beskriva till staffsen vad som hänt och att jag inte har något med saken att göra. ångrar mig något otroligt och detta ska aldrig ske igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka