Nekad luckeboii | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

luckeboii

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? luckeboii#4946

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Lennart är en man i sina tidiga sextioårsålder som nyligen flyttat till ortenwave för att starta ett nytt liv. Han har en gedigen erfarenhet av att arbeta med bilar och har jobbat som mekaniker i många år. Lennart är en noggrann och skicklig mekaniker och vet hur man får de mest tappade motorerna att springa som en klocka igen.

Men Lennarts liv har inte alltid varit lätt. Han växte upp i en fattig familj där hans föräldrar hade svårt att försörja honom och hans tre syskon. Lennart lärde sig tidigt att ta hand om sig själv och andra och utvecklade en stark arbetsmoral som har följt honom genom hela livet.

När Lennart kom till ortenwave bestämde han sig för att satsa på sin dröm om att arbeta på mekonomen. Lennart är mycket ambitiös och strävar efter att bli en av stadens mest berömda mekaniker.

Som person är Lennart en vänlig och hjälpsam person som alltid är redo att ställa upp för andra. Han har ett lugnt och balanserat temperament och tänker alltid efter innan han agerar. Lennart är också en stor bilentusiast och älskar att köra snabba bilar på stadens vägar.

Lennarts mål i staden är att bygga upp sitt rykte som den mest erfarna mekaniker som strävar efter alla bilar ska gå som dom ska på vägarna. Han vill också utforska staden och träffa nya människor, och kanske även hjälpa till att bekämpa brott och kriminalitet i samhället.

Med Lennarts hårda arbete, skicklighet och vänliga personlighet är det ingen tvekan om att han kommer att nå sina mål och göra stora framsteg i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Är seriös med rpn, gillar att bidra med scenarion som är roliga för båda parter så att inte bara jag har kul eller vinner ett scenario. Vill också bara ha roligt på serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Så att inte bara jag är den som har roligt i ett scenario utan att den andra partern får delta i scenariot.

Hur hittade du Unive? Min kompis spelar på unive.

Nekad.
Är inte med i discorden.

Tillbaka