Nekad luckeboii | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckeboii

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? luckeboii#4946

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Jonas Mahmut växte upp i en tuff stadsdel där möjligheterna var begränsade och där påverkan från en kriminell subkultur var svår att undvika. Han hade en komplicerad familjebakgrund och saknade ibland nödvändigt stöd och vägledning. Jonas hamnade snabbt i fel sociala kretsar och drogs in i mindre kriminella aktiviteter under tonåren.
Hans bakgrund präglades av svårigheter och ekonomisk osäkerhet, vilket drev honom till att ta till olagliga metoder för att överleva. Han utvecklade färdigheter inom olika kriminella områden, inklusive småstölder och droghandel. Trots detta bar Jonas på en viss ambivalens gentemot sin livsstil och drömde om att bryta sig loss från den kriminella banan.
När han nådde vuxen ålder och insåg de faror och begränsningar som följde med det kriminella livet, började Jonas reflektera över sitt liv och sökte efter en väg ut. Han insåg att hans nuvarande livsstil inte var hållbar på lång sikt och att han behövde hitta alternativa och lagliga vägar för att nå sina mål.
Jonas Mahmuts framtidsmål med livet inkluderar att bryta sig loss från den kriminella världen och bygga upp ett lagligt och ärligt liv. Han har ambitioner att utbilda sig eller skaffa ett legitimt arbete för att kunna erbjuda en stabilare och tryggare framtid för sig själv och sina nära. Samtidigt möter han dock utmaningar och motstånd från sitt tidigare liv, vilket gör hans strävan mot förändring både svår och komplex.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan ta egna initiativ med rp:n och skapa scenarion som blir gynnsamma för alla som bidrar. Jag är bra på att samarbeta med andra. Jag kan bidra med kreativitet och komma med nya idéer som kan hjälpa servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som spelare eller rollspelare agerar med syftet att stödja eller gynna den andra sidan i scenariot, snarare än att försöka vinna själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM= när man använder sin bil som ett vapen för att döda någon annan. Combat logging= när man stänger av spelet när man dör eller när någon riktar vapen på en i syfte på att komma undan scenariot:. RDM= när man dödar någon utan bakomliggande scenario. Fail rp= när man misslyckas med sin roll i ett scenario. FearRP är att man måste värna för sitt liv, exempel om någon riktar vapen mot dig så måste du ta det fullaste allvar så att din karaktär inte dör.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på många andra servrar innan. Har haft krimroll,, har även vart polis inom rollspel med.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka