Accepterad luckeboii | Ban Överklagan [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

luckeboii

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198882379171/

Ditt Hex-ID: 110000136f655a3

Vad är din discord tagg? luckeboii#6698

Vem var det som bannade dig? alexandar och swifty

Bild på banmeddelande: ban1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sköt mot några som var med i ett gäng och jag är inte och de var fler än mig och min kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis var uppe på ett tak och jag stod utanför paintball arenan. När jag såg att det var 5 pers så sprang jag bakom ett hörn och siktade mot de, sedan när de hoppade in i bilen så började vi skjuta mot de jag och min kompis dödade tre av de och sedan dog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban men

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för ooc ingame, Jag lärde mig av bannen och har aldrig gjort det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att bara skjuta så skulle vi låtit de åka eftersom att de var många fler än förväntat och gjort ett kidnappnings scenario senare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig lite mer om social rp och att båda parter ska ha lika förutsättningar till att bidra i scenariot och inte att bara vi ska få ha kul. Jag satt i support ganska länge där swifty förklarade lite mer om shoot on sight och social rp. Jag förstår att jag har gjort fel och jag ångrar det verkligen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka