Accepterad luckeboii | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luckeboii

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198882379171

Ditt Hex-ID: 110000136f655a3

Vad är din discord tagg? luckeboii#6698

Vem var det som bannade dig? Lunify

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: permabaann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det jag gjorde var idiotiskt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare tog över ett gängområde. En polisbil körde upp och tittade på oss, vi väntade bara och planerade på att köra iväg tills någon smattrade skott framifrån mot polisens huv. Polisen trodde uppenbarligen att det var vi så vi försökte fly. Vi han komma en bit tills våran bil började ryka och de var fortfarande efter oss, vi bestämde oss för att stanna i en gränd och hoppa ur för att springa men jag kom på att min karaktär var skadad och inte kunde springa. Polisbilen hoppade ur bakom och jag reagerade i panik och försökte droppa lunify som hoppade ur bakom mig. Fick ner honom med något skott men han e copade och sköt något till skott mot honom men behövde ladda om så jag sprang bakom en vägg. Min kompis dödade honom medan jag sprang efter det tog jag skydd bakom en pelare för att det var andra poliser som sköt från vänster. En annan polis sprang fram och jag sköt honom med två skott mot huvudet så han dog. Efter det blev jag ner skjuten och perma bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban men om personen som sköt först på deras bil inte hade skjutit så hade det aldrig hänt utan vi hade förmodligen blivit stannade på ett vanligt trafikstopp och visat körkort osv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en del gånger vilket jag inte är stolt över och tydligen så har jag inte lärt mig så mycket. Men jag vill bli bättre och få en till chans att kunna gottgöra mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha gett upp och låtit polisen arresterat mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man INTE dödar poliser

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Fortsätter du med sånt här kommer vi inte kunna ta bort dina bans i framtiden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka