Accepterad Luckeakerlund07 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luckeakerlund07

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199171086127/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas åkerlund

Vad är ditt discord namn? Lucke

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas åkerlund och är cirka 20 år gammal. Han är oftast på väldigt bra humör och är almänt snäll och glad. Hans humör kan ändras ganska mycket om någon har dålig attityd eller någon förstör för honom eller hans framgång. Han har stort intresse för bilar och att meka med bilar tror mekonom hade passat honom på perfekt.
Han lever inte den lyxigaste livsstilen men det är inget som hindrar honom från att lyckas med sitt liv.

Förutom att han gillar att meka med bilar gillar han även att köpa och sälja dem han håller sig oftast runt piren området där han träffar mycket gott folk med samma intressen som han.

Förstunden jobbar Lucas på skogshuggeriet för att få in lite pengar till att betala försäkring,mat och hyra.
Men han hoppas på att få jobba med bilar på något sätt i fram tiden. Som kanske att jobba på mekonomen eller kanske till och med autoexperten.

Han har bott i staden unive ett tag nu och känner sig väldigt hemma mycket fint folk att prata och resonera med och mycket roligt händer carmeets, dragrace mm. När Lucas var liten hade han alltid en stor dröm om att få bli polis och den drömmen lever kvar lite hos honom men det är främst jobbet som mekaniker.

Lucas har vid många tillfällen blivit lurad i bil handel och säljning detta gör så att han inte litar på alla människor och måste alltid hålla sig lite tillbaka och tänka till några extra gånger men det slutar oftast väl efter ett köp eller säljning.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill nå så hög potential som det bara går och utan whitelist känner jag mig väldigt limiterad till vad jag kan göra och vilka jobb jag kan ha. Jag vill alltså att min RP ska bli bättre och bättre med tiden och hoppas starkt på att den blir bättre med whitelist .

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför jag vill bli whitelistad på just denna server och ingen annan är för att detta är den server som jag tycker är mest väl gjord av alla servers jag testat. Det är många spelar online hela tiden det gör så att man alltid har nån att va med och det i sin tur gör att det blir mer rpande hela tiden och då blir man mycket bättre på det. Många andra svenska servrar är inte som den här dem har oftast fult med buggar ostabilt med folk och kan inte hålla communityt uppe på samma sätt som unive. Alltid bra staffs som hjälper än via discorden eller forumet. Därför vill jag ha whitelist just på denna server och ingen annan

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive RP genom att mina kompisar tipsade mig och att jag tittade upp det på youtube sen hittade jag en 1 timmes video på en staff som åkte runt och fixade i staden och där tyckte jag det såg skit kul ut. Sen har jag sätt många steams på twitch om denna server så den har fått stora ögon från mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rp är att förbättra min RP nivå så mycket som möjligt och hjälpa dem som är på lägre nivå och inte kan lika mycket som jag. Och ha kul under samma gång.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara På Unive RP För det är den bästa och den som är mest värd att lägga tid på.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top